Eventbox Limburg

Claudio Mammarella
Dag,

Een tijd geleden heb ik een mail gedaan naar deze mailinglist om te zien wie het 2de deel van de limburgse eventbox wil bijhouden.
Wouter heeft een tijde geleden het belangrijkste deel meegenomen en nu resten er nog enkele oudere pc'tjes met 17" monitors (3 of 4 stuks).
Kan iemand dit bijhouden, anders geef ik het aan mijn petekind die ook met pc's bezig is en ubuntu wil ontdekken.

Laat het me weten,

mvg,

Claudio

Re: Eventbox Limburg

Wouter Vandenneucker-2
Tot mijn grote spijt kan ik deze echt niet bijhouden op kot. De helft die er nu al staat neemt al MEER dan voldoende plaats in beslag.

Het wordt misschien tijd om nog eens een inventaris te maken van de actieve leden?

Vriendelijke groeten

Wouter Vandenneucker