Eventbox Limburg

Wouter Vandenneucker-2
Hey all

it's been a while since I've been active and by the pace this is going, it's not going to change soon.

I do however still have about half of the Ubuntu Limburg Eventbox laying around. I'm not sure if there are people still attending events in limburg, but if so: I'd love to get those boxes out of the way (my dorm is to small for all of them).

In a couple of months I'm moving out, so I'd like to make sure these boxes are in a safe spot by that time..

Kind regards

Wouter

Re: Eventbox Limburg

Wouter Vandenneucker-2
In de box zitten afaik ondermeer:
- 2 computers, schermen, muizen, toetsenborden
- beurstand met 2 of 3 tafellakens, opvijsstukken om een H te maken boven een tafel.
- Ubuntu-be bord voor bovenop die H
- rollup
- flyers
- cd's
- promo gear
- ....

Ik was eigenlijk aan het hopen dat Massimo, nero of kawabill de andere helft van de box hebben en die 2 helften weer tot 1 wouden vormen... :)

Grts

Wouter

[...]

Claudio Mammarella
Dag,

Zoals jullie weten ben ik niet meer zo actief als ubuntero.
Doordat U1 vanaf 1 juni niet meer werkt heb ik mijn bestanden gerelateerd aan ubuntu-be gezipt en op dropbox geplaatst.

Deze link (is wel bijna 3gb groot) heb ik beschikbaar  gemaakt voor iedereen zodat andere met meer tijd en drive dit kunnen gebruiken.

Inhoud :
  • ISO ubuntu-be 12.04
  • presentatie ubuntu tot en met 12.04, voor er één van de 14.04 te maken kan je deze docs als basis gebruiken
  • promo filmpjes
  • achtergronden ubuntu-be
  • files over beurzen
  • foto's van de laatste beurzen,
  • diverse flyers, logo's, ....
  • Case studies
  • Handleidingen ubuntu
  • CD-covers
  • Meeting reports
  • ......
gr,
Claudio

Re: Eventbox Limburg

kawabill
Hey Wouter,

Ik heb geen helft van de box, maar kan eventueel de helft die jij hebt eens komen ophalen en stalen in mijn garage box.

Laat maar eens weten - woensdag zitten we in Houthalen op het TIKB in Houthalen, eenieder van de Ubuntu-ers is welkom. We beginnen om 7.30pm.

Grtz,
Bill
On 22-05-14 15:34, Wouter Vandenneucker wrote:
[...]

Hey Bill,

Ik zou daar heel graag nog eens geraken, woensdag avond zit ik gewoon vaak met een vergadering...

Grts

Wouter