Files ubuntu-be

Claudio Mammarella
Dag,

Zoals jullie weten ben ik niet meer zo actief als ubuntero.
Doordat U1 vanaf 1 juni niet meer werkt heb ik mijn bestanden gerelateerd aan ubuntu-be gezipt en op dropbox geplaatst.

Deze link (is wel bijna 3gb groot) heb ik beschikbaar  gemaakt voor iedereen zodat andere met meer tijd en drive dit kunnen gebruiken.

Inhoud :
  • ISO ubuntu-be 12.04
  • presentatie ubuntu tot en met 12.04, voor er één van de 14.04 te maken kan je deze docs als basis gebruiken
  • promo filmpjes
  • achtergronden ubuntu-be
  • files over beurzen
  • foto's van de laatste beurzen,