LoCo punten in andere landen / LoCo points in other countries

Y P

LoCo punten in andere landen / LoCo points in other countries

Y P
Hallo,

bestaat er ook een vergelijkbaare map-site met Loco's voor Frankrijk; iemand
zoekt er hulp voor een installatie.
De persoon is uit het Pas de Calais (Noorden).

/

Helloo,

Does there exist any similar LoCo site like our map-site for France; some
person asked for having help with an installation.
She's from the Pas de Calais (North).

Grtnx,

Y P

Re: LoCo punten in andere landen / LoCo points in other countries

Matthew Deboysere
Hallo.

Zo te zien niet. Of hij zit zeer goed verstopt.

http://www.ubuntu-fr.org/chatlogin

Hij zal het via het forum moeten doen, vrees ik.

Matthew

Re: LoCo punten in andere landen / LoCo points in other countries

Lieven Baes-2
Op (15/08/09 13:02), Matthew Deboysere schreef:
> [...]

Er zijn er niet veel hoor, die zich aangemeld hebben:
 http://www.flippinsweetdude.com/maps/index.php

Waarom staan wij daar niet bij? Dit zal wal niet officieel zijn ...

Ik zoek een supportpunt in de streek van Moulins.

--
Groeten Lieven Baes aka yanu
http://www.ubuntu-be.org/