Photos Diy meet and greet

Indra Pharazijn
Jan en Indra met de versgemaakte ubuntu banner

Image0040.jpg (154K) Download Attachment
Image0039.jpg (147K) Download Attachment
Image0038.jpg (154K) Download Attachment

Re: Photos Diy meet and greet

Andy Airey
nice work guys :) pity I couldn't make it.

Andy

2009/8/8 Indra Pharazijn <[hidden email]>
Jan en Indra met de versgemaakte ubuntu banner

Re: Photos Diy meet and greet

Mark Van den Borre
2009/8/8 Indra Pharazijn <[hidden email]>:
> Jan en Indra met de versgemaakte ubuntu banner
Funky!

Makr
--
Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113

Re: Photos Diy meet and greet

steven leeman-3
Nice....
hebben jullie ook al iets gevonden om het op te hangen op de beursvloer?

On Sat, Aug 8, 2009 at 10:58 PM, Indra Pharazijn <[hidden email]> wrote:
Jan en Indra met de versgemaakte ubuntu banner

Re: Photos Diy meet and greet

Jan Claeys
Op zaterdag 08-08-2009 om 12:58 uur [tijdzone -0800], schreef Indra
Pharazijn:
> Jan en Indra met de versgemaakte ubuntu banner

Naast mij en Indra heeft z'n vriendin Lotte trouwens ook goed geholpen
met haar technische kennis (en z'n zoontje ook, al was dat ongevraagd &
kwam die verf niet helemaal op de juiste plaats terecht ;) ).

En ook merci aan de mensen (familie & vrienden, Indra weet wel wie ik
bedoel) die het lekkere eten 's avonds klaargemaakt hebben natuurlijk.

--
Jan Claeys

Re: Photos Diy meet and greet

Rob Van Dyck