Telenet homespot

Frans Hennau
Telenet homespot werkte steeds goed tot plots....... en niks meer.
Mijn normale Telenet wifi verbinding blijft werken.
Hoe kan ik Telenet homespot terug activeren??
Ubuntu 12.10 op een Dell Inspiron 8600 notebook
Mvg

Re: Telenet homespot

Ward De Ridder-2
Heb je al eens contact opgenomen met telenet? Dit klinkt als een probleem aan hun kant.

Ward

On Mon, Mar 31, 2014 at 01:48:28PM -0700, Frans Hennau wrote:

> [...]
> Mijn normale Telenet wifi verbinding blijft werken.
> Hoe kan ik Telenet homespot terug activeren??
> Ubuntu 12.10 op een Dell Inspiron 8600 notebook

Re: Telenet homespot

Frans Hennau
Neen, ik contacteerde telenet niet. Homespot werkt niet met de ubuntu pc - zowel thuis als bij andere telenet abonnee.
Met een windows pc werkt de homespot zowel thuis als bij andere abonnee.

Op 31 maart 2014 22:51 schreef Ward De Ridder <[hidden email]>:
> [...]

> Mijn normale Telenet wifi verbinding blijft werken.
> Hoe kan ik Telenet homespot terug activeren??
> Ubuntu 12.10 op een Dell Inspiron 8600 notebook

Met vriendelijke groeten

Frans Hennau

Re: Telenet homespot

Mimor

Re: Telenet homespot

Y P-4
Dan zou je ze beter WEL contacteren, als je klant bent betaal je er ook
voor, en henne zij zich niet te moeien met welk O S de mensen gebruiken.

Y P

On Mon, Mar 31, 2014 at 10:59:42PM +0200, Frans Hennau wrote:

> [...]
> zowel thuis als bij andere telenet abonnee.
> Met een windows pc werkt de homespot zowel thuis als bij andere abonnee.

  |  Verstuurd vanaf mijn GNU/Linux  |  Envoyé de mon GNU/Linux  |

Re: Telenet homespot

Koen Roggemans
Het is niet het eerste verhaal over die hotspots. Mijn collega heeft een Android die hij er niet mee verbonden krijgt terwijl de rest wel werkt. Ik volg YP: Telenet contacteren.