Ultimate Boot CD-ISO-bestand vanuit Ubuntu branden op USB of DVD om Windows 7 pc op te starten

Ultimate Boot CD-ISO-bestand vanuit Ubuntu branden op USB of DVD om Windows 7 pc op te starten

DONDIEGO
Beste

Mijn Windows 7 PC heeft het begeven na de installatie van Windows 10 ipv Windows 7 Home Premium.

Ik ben op zoek naar een programma dat vanuit UBUNTU een ISO-bestand op USB of DVD kan branden om mijn Windows 7 PC terug op te starten. De recovery disk van de Windows 7 PC vind ik helaas niet terug, dus dat is geen oplossing. Herstelbeheer wordt ook niet weergegeven bij het invoeren van F8.
Ik heb reeds verscheidene Ubuntu Iso-branders trachten te downloaden, maar bij elk Ubuntu-bestand dat ik tracht te installeren, krijg ik de foutmelding in Archive Manager: "Het laden van het archief is mislukt".

Wat doe ik fout?

Re: Ultimate Boot CD-ISO-bestand vanuit Ubuntu branden op USB of DVD om Windows 7 pc op te starten

Noel Rogghe
On 21/12/15 20:08, DONDIEGO wrote:

> [...]
> bij elk Ubuntu-bestand dat ik tracht te installeren, krijg ik de foutmelding
> in Archive Manager: "Het laden van het archief is mislukt".

Installeer xfburn vanuit het Software Center.
--
Cheers, Noel aka Nero

Re: Ultimate Boot CD-ISO-bestand vanuit Ubuntu branden op USB of DVD om Windows 7 pc op te starten

DONDIEGO
I can start my Windows PC now with a Ubuntu-USB-stick.

Now... I want to set my Windows pc through an earlier made Windows-restore-point within/via Ubuntu.
Is this possible? How, please...

Re: Ultimate Boot CD-ISO-bestand vanuit Ubuntu branden op USB of DVD om Windows 7 pc op te starten

DONDIEGO
This post was updated on .
Ik kan mijn Windows pc nu wel opstarten via een Ubuntu-USB-stick.

Is het echter mogelijk om mijn Windows pc terug te zetten naar een eerder aangemaakt Windows-herstelpunt VANUIT/VIA Ubuntu?

Alvast dank!