hoesjes voor opstart-cdtje

peter
hallo ubuntu gebruikers
kan iemand mij aan materiaal , pps of pdf of odt  heeft
 met reclame om w gebruikers te overhalen een degelijk besturingssysteem te gebruiken

is er soms iemand die een voorbeeldje heeft van ubuntu12.04 hoesjes of die er eentje wil scannen voor mij
hartelijk dank daarvoor
vriendelijke groetjes
peter.bakenoostende.be

Re: hoesjes voor opstart-cdtje