prullenbak

Steven72
iemand enig idee of ik bestanden die uit de prullenbak verwijderd zijn, nog terug kan vinden ergens op de harde schijf???

Re: prullenbak

Stijn Van Campenhout

Enige waar ik op kan komen dat kan helpen is http://extundelete.sourceforge.net

Met vriendelijke groet,

Stijn

> [...]
>
> iemand enig idee of ik bestanden die uit de prullenbak verwijderd zijn, nog
> terug kan vinden ergens op de harde schijf???

Maurice Vanderauwera
Onder 'gratissoftware.nu' en de rubriek 'Bestanden herstellen' staan
verschillende programma's om verwijderde bestanden terug te vinden. De
meeste zijn echter alleen voor bestanden gemaakt onder Windows. Toch
staat er één tussen dat ook voor bestanden gemaakt onder Linux werkt,
nl. Disk Digger - zie maar en hou ons op de hoogte van het resultaat
groeten

Op 17-12-15 om 22:37 schreef Steven72:
> iemand enig idee of ik bestanden die uit de prullenbak verwijderd zijn, nog
> terug kan vinden ergens op de harde schijf???

Met de groeten van:
Maurice & Isabelle Vanderauwera-Verhoeven
Kouterstraat 67
3071 Erps-Kwerps
+32 (0)2 759 97 56

Re: prullenbak

WhiteSpace
Als ik even rondkijk, dan vind ik onder deze link een paar tools die
misschien kunnen helpen.

https://alternativeto.net/software/recuva/?platform=linux

Proberen, zou ik zeggen.

Op 17-12-15 om 22:42 schreef Stijn Van Campenhout:

> Enige waar ik op kan komen dat kan helpen is http://extundelete.sourceforge.net
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Stijn

Re: prullenbak

Jan Zegers
http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk%3a_undelete_file_for_ext2
http://www.cgsecurity.org/wiki

Om het programma testdisk te installeren:

sudo apt-get install testdisk

Om het programma te starten:

ctrl-alt-t (start een terminal)
> testdisk

Hope this helps.

Vriendelijke groeten,
Jan
--
Jan Zegers, Grote Molenweg 89, B-3020 Herent, Belgium
Tel:+32-16-238479    GSM:+32-476-915889