test pc gevraagd

linux-service.be bvba

Heeft U nog ergens een windows xp staan?

Ik zou graag enkele testen willen uitvoeren:

http://www.ubuntushop.be/index.php?option=com_content&view=article&id=13

mail naar [hidden email]

let op: geen garantie op success!

gd

Re: test pc gevraagd

martijn cielen-2
Beste Guy,

doe jezelf een plezier, en stop met dit soort acties. Wie gaat er in hemelsnaam een wildvreemde toegang geven tot zijn pc (en bij uitbreiding zijn netwerk)? De Ubuntu-community zit hier imo al helemaal niet op te wachten. Beschouw dit niet als een aanval, maar als een goede raad.

Met vriendelijke groet,

Martijn

[...]

Mimor

Hey Guy,

Als je wil kan ik deze avond even kijken of ik nog ergens iets staan
heb waar ik snel een windows op kan smijten waar je mee mag spelen :)

Ping me gerust op #ubuntu-be channel op freenode.

- - Mimor

On 02/04/14 14:04, martijn cielen wrote:

> [...]
> uitbreiding zijn netwerk)? De Ubuntu-community zit hier imo al
> helemaal niet op te wachten. Beschouw dit niet als een aanval, maar

Re: test pc gevraagd

Merlijn Sebrechts
Beste Guy

Mocht ik nog een Windows-xp pc hebben, ik zou het je laten doen, maar ze draaien al allemaal Ubuntu :)

Initiatieven om het overschakelen naar Ubuntu eenvoudiger te maken kan ik alleen maar aanmoedigen. Veel mensen hebben niet de juiste skills om Ubuntu zelf te installeren. Een service waarbij iemand je computer overneemt en het werk voor jou doet is net wat zij nodig hebben.

Doe zo voort!
Merlijn

Op 2 april 2014 14:04 schreef martijn cielen <[hidden email]>:
[...]

Oudere mensen met een xp computer die zelfs niet in staat zijn om hun pc tot hier te brengen?Waarvan ik aangenaam verrast was dat ze om een opensource systeem vroegen?

Laat maar.

gd

Op woensdag 2 april 2014 14:04:39 schreef martijn cielen:

> [...]

> zijn netwerk)? De Ubuntu-community zit hier imo al helemaal niet op te

> wachten. Beschouw dit niet als een aanval, maar als een goede raad.

Re: test pc gevraagd

linux-service.be bvba

Is al in orde, ben met een school bezig die nog veel xp'tjes hebben.

gd

Op woensdag 2 april 2014 14:21:13 schreef Mike Morraye:

> [...]

> heb waar ik snel een windows op kan smijten waar je mee mag spelen :)

> Ping me gerust op #ubuntu-be channel op freenode.

Good!

Wel een vet project!
Deel je ook even een blogpostje over de uitkomst hiervan?
Welke technische problemen je op je pad bent tegengekomen, wat mensen
hun vragen/bedenkingen zijn... en dergelijke zaken interesseren me wel.

Thumbs up!

- - Mimor

On 02/04/14 14:33, linux-service.be bvba wrote:

> Is al in orde, ben met een school bezig die nog veel xp'tjes
> hebben.
>
> gd

mail naar [hidden email]

Re: test pc gevraagd

Willem van gansen
Je kan ook perfect een virtuele machine gebruiken om dit te testen