xubuntu

benny duwe
hallo is er ergens iemand die mij een cd kan opsturen[tegen betaling] van ubuntu of xubuntu ik heb een oude laptop en kan nergens aan een cd geraken en kan ook geen cd maken met deze laptop maar kan wel een cd afspelen ik heb het progamma geprobeert met de windows versie maar wil graag windows kunnen verwijderen want die neemt veel plaats in en dat is het probleem enkel met windows staat de harde schijf bijna vol ik heb een hp compac nc 6000 wie kan mij aub helpen ik woon in genk belgie

beste groeten van Duwé Benjamin

Re: xubuntu

djim-fey
Indien je over een USB-stick van 1GB(of groter) beschikt kan je het .iso-bestand ook "branden" op hem, dan heb je geen cd meer nodig. De handleiding vind je op https://help.ubuntu.com/community/Installation/FromUSBStick#Creating_a_bootable_Ubuntu_USB_flash_drive_from_Windows

Jammer dat de site van ubuntu-be voorlopig niet werkt, anders vind je gemakkelijk een aantal steunpunten in je buurt. Bij deze een warme oproep aan alle Nederlandstalige steunpunten: registreer je ook op de steunpuntenkaart van ubuntu-nl http://ubuntu-nl.org/ondersteuning/steunpunten

______________________________
Met vriendelijke groeten

Felix Koow

[...]

Claudio Mammarella
Dag Benjamin,

Ik woon in Houthalen maar werk in Genk en als je wenst kunnen we eens afspreken dat je deze komt uithalen in één van de gebouwen van de Stad Genk tijdens mijn werkuren.
Laat me weten waar je juist woont en bij welk gebouw je het kortst bij woont (Stadhuis, Sportcentrum, C-mine, Zwembad Boxbergheide,...)

gr,
Claudio

[...]

linux-service.be bvba
of hier: